-VA!!?

Det här är det mest onödiga blogginlägget någon kan göra. Jag sitter nu med tre uppgifter samtidigt som jag måste vara klar med imorgon, och sen har vi två finals på tisdag och onsdag att tänka på...men men det är ju två hela nätter tills dess. 
Men ja måste ta en paus..så jag bloggar lite. 
Efter att ha levt med Jonatan länge nu har det dykt upp nya sidor hos min käre vän. Till exempel har jag märkt att han inte kan viska. 
Det kan vara lite jobbigt ibland..tänk er att man smidigt försöker viska någonting under lektionen, va som helst, typ att läraren har konstiga kläder el nåt, och så får man ett högt och tydligt svar. Ofta något som tyder på att han heller inte hört, typ "-VA?!"

(kan det vara så att han faktiskt KAN viska?..men inte kan höra det själv, och därför inte utövar denna annars smidiga lösning på diskret kommunikation, ska forska vidare)

Slänger upp en till bild från vår vardag, kan ju inte blogga utan bild.

image31
Från rodeo-tillställningen vi var på.

..nu tillbaka till skrivandet

/Jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0