Sista kvällen innan skolan

Är på mitt rum och testar mina nyinköpta wal-mart kläder. Köpte bland annat ett fem-pack Fruit of the loom t-shirts för 6 dollar. Överkomligt. Har varit en mycket trevlig kväll med gott sällskap. Jag och Jonte  stod och lagade köttgryta och så dök resten av Team Sweden upp, Maria och Emelie. Skönt att få i sig lite riktig mat. Hade riktigt fet ångest över vår lunch idag. Vi var på Pizza Ranch och satte i oss typ 5 portioner var av deras pizza/dessert/bbq/sås/glass/friterat/random slisk och snask... buffé.. Jonte var som ett litet barn som fick happy meal för första gången. Det VAR riktigt gott faktiskt, det är väl det som är det oroar..

image10

 Men imorgon börjar allvaret med både skolan och träningen. Ska gå på vår första lektion av publicity methods kl 8 och sen blir det gymmet. Om vi har tur är simhallen öppen också. 

/Jens  (72 kg..ja skriver in det nu så får vi ser hur det blir framöver..)

 

 


Kommentarer
Postat av: Thompa

Man petar inte i maten Jonte! Men å andra sidan förstår jag dig, vem kan med gott samvete säga att USA-fet mat ska inmundigas i några större mängder.

Sköt om er over there grabbar. Kul att ni bloggar!

2008-01-17 @ 16:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0