Frusna ögonfransar

image15

Mina ögonfransar frös nyss ihop, aningen obehagligt.

Så var skolan igång igen efter tredagarshelgen. En helg som för övrigt avslutades med en delikat måltid bestående av svenska köttbullar med potatismos och sås. De bästa köttbullarna ever. Hur som helst började skolan tidigt denna tisdagsmorgon med promenad till "The barn" för fotolektion 1. Basic photo heter den och den känns som den kan bli ganska basic, utan att för den sakens skull bli tråkig. Tror jag och min älskade kamera kommer ha många trevliga exponeringar att förmedla, såväl via bloggen som via jacks-servern från vilken vi examineras. Efter 30 minuter info om kursen slutade jag för att efter ytterligare 20 minuter sluta upp med jens och lektion i Publicity Methods. Verkar vara en mycket spännande kurs inom ett spännande fält. Min och Jens gode uppsatskollega Emil är lite av en expert på området, inte minst sedan han fick vår uppsats omnänmd i en onämnd lokal mediejätte.

Efter en dålig natts sömn ska jag nu lämna mitt öde i Johns händer för en stund innan en sväng down town stundar.

/ Jon 180 pounds (och nu är det korrekt)

Kommentarer
Postat av: Samuel, fd mittfältare/forward i Hallby BK

Foto kurs ;-P Väntar med spänning på resultat(en) av detta...Det ser redan lovande ut med det kalla klimatet, snön, den klara himlen osv osv (såsom kan skådas i bilden av trädet några inlägg nedanför). Nästan svensk vinter över det hela, eller? Eller såsom det "brukade vara" eller "ska vara". Iallfall, minus skogarna kanske.

2008-01-23 @ 02:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0