Sparka och spring Johnny Lang

image20

Varför blir chokladmjölken först inget varm efter två minuter o sen när man kör 15 sekunder till är den skållhet? Måste vara luftfuktigheten...

Dåligt med uppdateringar här kan tyckas, dock mycket att göra. Eller det var mycket att göra. Nu har vi mycket att göra men har just unnat oss några dagars slappande. Sopranos för mig, Lost för jempa. Men vi ligger inte bara på latsidan. Gymmet besöks flitigt och våra vänner i städmannen, tidningsmannen, gamleman 1 och 2 och army-mannen är ständigt där. Efter det senaste lins-inköpet hoppas jag kunna visa lite mer bilder snart, idag ska 25 bilder presenteras på Photo classen. Blir nice tror jag.

Meadow har plansch på Johnny Lang på väggen och fam. Soprano köper Ramlösa på blås-krita-kontot. Sverige och maffia har något band mellan sig.

Tränade med SDSU Soccer igår med. Tror jens och jag stod för det strukturella tänkandet i det sammanhanget. Sparka och spring verkar inte bara gälla den amerikanska footballen.

/ Jonatan (nope, inget nytt på viktfronten. Totsi roll och allt annat skräp verkar väga upp tränandet)

Kommentarer
Postat av: Erik K

Jäkla vad aktiva ni verkar vara där borta. Kanske iofs är vettigt med tanke på den billiga och goda maten :D

2008-02-15 @ 16:01:48
URL: http://www.kaveren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0