En tripp till det vilda

Har kommit hem från en fantastisk helg i the Black Hills. Mer cowboy kan det inte bli. Egentligen borde ja sitta och plugga nu, men så här i slutet på terminen är inte motivationen vad den borde vara. 
Jag tillbringade min 25-års dag med män med stenansikten, buffalos och irländsk öl. Och med mina kära vänner förstås! Det har var lätt den bästa helgen i USA, det var skönt att lämna Brookings för några dagar och få se lite annat. 

 image29
Jag och Jonte tog oss även en ridtur i det karga western.

/Jens


Kommentarer
Postat av: Emmi

Kul att du hade det bra på din födelsedag! Hoppas jag får fira nästa med dig :)

2008-04-29 @ 07:24:43
Postat av: Syster C

Det där ser ju härligt ut, lite avis....Själv var jag och red islandshäst vid Vätterleden förra helgen, men det kanske inte går att jämföra:). Kram

2008-04-29 @ 21:46:59
Postat av: Jonatan

haha, nä detta är ju "riktiga" hästar.... varför islandshäst när man har galopper btw?

2008-04-30 @ 00:50:30
Postat av: Syster C

det var en grej genom jobbet. Kusin Johanna var oxå med. Det var faktiskt lite kul, även om det inte går att jämföra med min ädla (läs; spinkiga) springare...

2008-04-30 @ 12:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0